понедељак, 12. март 2012.

Pitanje vezano za uklanjanje dlaka hipermanganom

Da li neko zna mozda kakvo je desjtvo kontinuirane(od 30-45 dana svakodnevno)   primene  sredstava za dezinfekciju na kozu (rastvor joda, rivanola, hipermangana)?

I da li je nko od vas cuo za uklanjanje dlacica hipermanganom i koliko je to bezbedno?

 Hipermnagan nikako ne gutati ili udisati, i paziti da ne dodje u kontakt sa očima.
I obavezno se dodatno informišite o hipermanganu pre upotrebe.
Nasla sam na mnogim ruskim forumima recept za uklanjanje dlacica hipermanganom, mishljenja su podeljena, mada ljudi koji su ga rastvarali u kadi i kupali se u njemu kazu da su imali vrtoglavice i mucninu, verovatno zbog isparenja, otrovno. Jedna ruskinja je napravila rastvor i mazala kozu njime, koliko sam ja shvatila potrebno je da rastvor bude koncentrovan, ali ne previse, jer sto je rastvor jaci to su vece sanse za dobijanje opekotina. Probala sam sa sa koncentrovanim rastvorom na izdepiliranoj kozi, drzala sam vatu natopljenu hipermanganom 20 minuta, ali jos cu videti kakvo je dejstvo. Na kozi koja nije izdepilirana dlacice postaju krte lako se lome, pa cak i vade iz korena vrlo lako. Inace gutanje ili udisanje kristala hipermangana moze biti vrlo opasno.
Ostavlja tamne mrlje koje posle nekoliko dana izblede.
Mada mislim da se ovo stavlja na neizdepiliranu kožu. ja sam tek na početku postupka, tako da još uvek ne znam da li zaista deluje.

 Nasla sam sledeći tekst pa me interesuje da li je neko cuo za nesto slicno ili probao, i naravno koliko je bezbedno. Svaka informacija je dobrodosla.

Ovde mozete naci origanalan tekst na ruskom: http://sugaring-info.ru/margancovka2.html

U daljem tekstu je samo prevod u kom nema mog mišljenja, iskustva ili stava. Ako ima nekih dobrovoljaca koji znaju ruski mogu da unaprede prevod. Unapred hvala.

Hipermangan - uklanjanje dlaka

*Kako funkcioniše?

Hipermangan spaljuje folikul dlake, naravno postepeno, ovo nije komercijalna fotoepilacija kod koje posle 2 godine dlake pocinju da rastu kao i ranije. Stavite optimalnu koncentraciju hipermangana u vodu da biste izbegli opekotine, možete da uklonite sve dlake, od onih tankih do onih veoma gustih i crnih.
Topla voda širi pore na kože sto daje maksimalan efekat prodora hipermangana. Redovnom primenom ljubicaste kupke, nije potrebno više od 30 dana, veoma retko 45 dana, eliminišu se dlake sa kože koja je bila uronjena u kupku.

*Kako se to radi?

Mi ćemo ukloniti dlake strogo do pojasa, odnosno bikini, duboki bikini i noge.

-Uzeti malo hipermangana na vrh noža
-Ako je potrebno dodati još malo hipermangana, ali nikako dodavati kolicinu koja staje na vrh dva noža, već manje od toga.

1. prokuvati vodu u kojoj ćete rastvoriti hipermangan
2. Stavite hipermangan u prkuvanu vodu i promešajte
3. Napunite 1/3 kade i u kadu sipajte rastvor hipermangana
4. Odmah udjite u vodu i protegnite noge
5. Nakon 20-30 minuta završite sa procedurom
6. Osušite kožu i namažite hidrantnu kremu ili ulje na kožu

*Pojedinosti - detaljisanje

-Sve kade su različitih dimenzija, veličina tela je kod svakog drugacija, zato je moguće da će tanke osobe dobiti duplu meru. Slušajte intuiciju ona vas neće prevariti :)

- Если Вы переложили марганцовки - это не смертельно, поэтому не боимся и пробуем. Вода в
ванне с марганцовкой должна выглядеть полупрозрачной и при этом мутной. Если у Вас
получилась плотно фиолетовая вода, где под плотностью марганца вообще не видно дна
вашей ванны...вот в такой ванне точно сидеть нельзя, спускаем её.. (ovaj deo mi nije jasan - ako uradimo sta sa hipermanganom nije smrtonosan? rastvoren nije otrovan?)

-Kupka bi trebalo da bude jako ljubicasta, ali i blago providna.

-Kada sednete u kadu promesajte malo kukovima malo levo, malo desno, tako da kupka dopre do svih nabora na koži.

-Obavezno se uverite da su sve cestice hipermangana rastvorene u vodi. U suprotnom postoji opasnost da opečete zadnjicu na nerastvorenim zrncima. Mada jednom sam ja tako spalio/la, bio/la sam bolestan/na 5 dana. U principu, ne brinite se reči "spali" - u ovom kontekstu reč plaši više od stvarnosti.

-Ako izračunate optimalan odnos kalijum permanganata i vode, na kraju postupka, nakon oko 25 minuta, purpurna boja vode treba da bude zamenjena braonkasto-ljubičastom.
Došlo je do efekta? Čestitamo!  Onda ste sve ispravno uradili...

*Pažnja

-Nakon tretmana u ljubičastoj kupki, koža će biti obojena u braon. To je kao ten.. dobro.. dobro skoro kao ten :)
U svakom slučaju ne paničite, ovaj "ten" svakog jutra, operite sapunom i krpom.. ili pilingom od kafe, posle 30 dana boja neće biti toliko jaka, odnosno lakše će se oprati.

-Ova boja na koži je privremena, nestaće za nedelju dve nakon prestanka korisćenja.

*Da li postoji alternativa?

-Previše ste lenji da sedite u kadi svako veče po pola sata? Razumem... Postoji opcija:
Sedite na kauč, gledajte serije i brišite svoje noge krpama namočenim u ovu vodu 20-40 minuta. ne zaboravite da stavite peškir ispod nogu. Kada vam koža postane braon možete završiti proceduru na kauču.

*Nedostaci procedure

-Pa gde bez njih dragi moji? Nedostaci su svuda... Na sreću ovaj metod ima samo jedan nedostatak: ljubičasto kupatilo i suvu kožu... Na sreću Stoga je preporučljivo da se naoružate dobrom kremom.





21 коментар:

  1. Анониман19. март 2012. 12:15

    jesi probala ovo,funkcionise li..?ja sam koristila hipermangan za bubuljice(pojavile su mi se jednom posle depilacije na nogama),i napravila kupku,samo sto je voda bila sveeetlo roze,ne ljubicasta,to je bas koncentrovano..:)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam odlucila da ovo probam prvo na nogama, tacnije na potkolenicama da vidim kakvo je dejstvo, prvo sam izdepilirala potkolenice voskom, pa nakon toga primenjujem kupku, tj samo su mi potkolenice u rastvoru, danas mi je tek 7 dan tako da jos uvek ne znam da li funkcionise, mada kod mene trenutno nema nezeljenih dejstava, makar koliko ja mogu da primetim, osim toga sto je koza braon i suva je. Inace ja pravim rastvor koji je ljubicast, ali je providan. Koliko sam shvatila potrebno je da sva zrnca hipermangana budu rastvorena da ne bi doslo do opekotina. Imam zaista jake dlake tako da ne ocekujem brzo neke rezultate. Probala sam pepeo ljuske oraha, 5-6 sati dnevno 2-3 dana sam drzala na maloj izdepiliranoj povrsini koze, jer nisam imala vise, i posle vise od mesec dana mi je na tom mestu izaslo mozda 5-6 dlacica i to slabijih, znaci 70% manje, tj u mom slucaju je to nesto neverovatno, ne znam kakvo bi nezeljno dejstvo mogla da ima ni ljuska oraha.
    Ko ti je preporucio da ga koristis posle depilacije? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cekaj, koristila si ljusku od oraha i bila bez dlacica mesec dana? Wooow, moram da probam:)

      Избриши
  3. Анониман21. март 2012. 07:58

    niko mi nije preporucio,procitala sam negde...javi kako napredujes sa hipermanganom,ja od sutra krecem sa semenom lupine!:)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман26. март 2012. 03:23

    kako si uspela da spalis ljusku oraha? meni to nikako ne polazi za rukom....:(

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26. март 2012. 10:19

    Pricamo o zelenoj i debeloj ljusci koja je obmotana oko mladog oraha,jel?

    ОдговориИзбриши
  6. Ne, ja sam koristila ljusku zrelog oraha, znaci onu drvenastu braon ljusku, a mozda moze i ljuska zelenog oraha da se koristi, ne znam, ali nju ne znam kako bi spalila, nikad nisam probala.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман30. март 2012. 03:35

    koliko vec koristis hipermangan,jel ima nekog napretka,jel ti mnogo suva koza..?ja bih to probala,ali plasim se da ne ostetim kozu...

    ОдговориИзбриши
  8. Koristim ga vec 17 dana, na donjem delu nogu i stopalima, na izdepiliranoj kozi, test mesto, da vidim kako mi koza reaguje, nije mi mnogo suva koza, rezultate ocekujem tek posle 40-tog dana, jer imam bas jake dlake, do tada cu se izdepilirati jos 2-3 puta verovatno. Sto se stetnosti tice negde sam nasla da je stetan za mozak, tj isparenja.
    Ovo je narodni lek, tako da ga svako koristi na svoju odgovornost, ja sam saznala sa ovog sajta:

    http://www.woman.ru/beauty/body/thread/4010390/

    U komentarima ima dosta toga sto vredi procitati, iskustva ljudi, problemi i slicno.
    Sajt je na ruskom pa sam koristila google translate.

    Na ovom sajtu pisu da je hipermangan stetan za mozak:
    http://www.liveinternet.ru/showjournal.php?journalid=3193571%E2%80%8B&tagid=1793190

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Posto vam se blizi 40-ti dan upotrebe hipermangana, zanima me kakvi su vam rezultati?

      Избриши
    2. Danas je 37. dan od depilacije, koristila sam kupku prvih 20 dana od depilacije, sada je malo dlacica izraslo, sacekacu jos 20 dana da vidim sta ce da iznikne jos :),pa cu se opet izdepilirati i ponoviti postupak. Da li ste vi probali?

      Избриши
    3. ne jos uvek, ali se pripremam. nekako mi je najjednostavnija breza za primenu. pa cu probati sa njom. cekam da jos malo olista....:))

      Избриши
    4. Anoniman,kako sa brezom?Moze li recept?

      Избриши
  9. Devojke, boju sa kože od hipermangana možete odmah skinuti hidrogenom od 6,9 ili 12% Zavisi koliko je jako obojena. Znam jer se u hipermangan potapaju i biljke da se oslobode štetočina pa sam više puta bila "braon" :) Inače dešavalo mi se da mi se zrna nakvase na ruci, ali to nije izazvalo nikakve opekotine ni tome slično. Hidrogen će obezbojiti i kožu i kadu :) Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  10. Одговори
    1. Анониман22. јун 2012. 16:46

      kakvi su rezultati?? da li su dlacice zaista nestale?? :)

      Избриши
  11. Анониман4. мај 2012. 16:30

    rastu li te dlacice? :)

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман22. јун 2012. 16:43

    kakvi su rezultati?? da li su dlacice zaista nestale?? :)

    ОдговориИзбриши
  13. Kod mene je u pocetku bilo nekih rezultata sa orasima, ali posle sam prestala da koristim i od brijanja je sada isto kao i pre.
    Od hipremangana mi je depilirinjanje bilo manje bolno, dosta manje bolno kad su izrasle, ali sam i to prekilnula i onda opet brijanje, i sada je kao sto je bilo i pre :(
    Kakvi su vasi rezultati?

    ОдговориИзбриши