среда, 15. фебруар 2012.

Seme lupina


 Seme lupina (vucika)


Seme lupina potopiti u vodu da odstoji 6 sati, izvaditi seme, I vodu staviti u flasu I drzati u frizideru, ovu vodu stavljati na mesto gde zelimo da se oslobodimo dlaka 3 nedelje, bez obzira na depilaciju

Drugi recept je: 
Seme lupina se usitni dok se ne dobije prah, zatim se 2-3 kašike tog praha stave u litar vode, skuva se, onda se procedi i dobijena tečnost se maže 5-6 dana nakon depilacije, postupak se ponavlja dok se ne dobiju željeni rezultati.  

16 коментара:

  1. Koliko seme lupina je potrebno za 1 litar vode?

    ОдговориИзбриши
  2. Ne znam tacnu kolicinu semena za ovu prvu verziju, a i bila mi je cudna jer nema zagrevanja, pa mi se ova druga verzija cini boljom. Da li znas gde moze da se nadje seme lupina?

    ОдговориИзбриши
  3. http://www.limundo.com/kupovina/Za-Tvoj-Dom/Dvoriste-i-basta/Lukovice-Pelceri-i-Seme/LUPINA-Lupinus-polyphyllus-MIX-seme/4453966


    Ja ovde nasla....99din 10semenkica :( ako nadjem jos negde javljam

    ОдговориИзбриши
  4. Evo i ovde ima semenki:)

    http://www.svetbiljaka.com/Prodaja/art=4036.html

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26. март 2012. 01:56

    Da li je neko probao? Deluje li, ima li vidljivih rezultata?

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман30. март 2012. 11:00

    I mene zanima kako ovo djeluje..pa molim vas ako ima neko da je ovo isprobao ili je tek poceo,napisite dojmove.imam bas problema s tim dlakama i moram nesta poduzet pod HITNO!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako si negde sa primorja ima jedan recept sa pinjolama, vidim da ga hvale na forumu, ja ga nisam ovde stavljala, jer nazalost kod nas nema pinjola :( Sajt je na ruskom, pa mozes da koristis google translate:

      http://ukamina.3bb.ru/viewtopic.php?id=4

      Sta ti mislis o tome? Da li si cula za to? Da li su pinjule potencijalno otrovne, opasne?

      Nadam se da ce pomoci :)

      Избриши
  7. Анониман30. март 2012. 15:19

    Nisam cula o tome nikada nista..sada mi je to google prevodio pa sam se sva pogubila u tome..;) Mislim da nisu pinjoli ni otrovni ni opasni al nisam najbolje shvatila taj recept.Da sam shvatila kako se to radi,probala bi...
    Hvala puno na trudu i savjetu! Nisam sa primorja al nasla bi ja pinjole..:)

    ОдговориИзбриши
  8. nema na cemu. Drago mi je da cujem da nisu otrovne i opasne :)
    Evo, ovo je jednostavniji recept sa pinjolama:

    http://malahov-plus.info/?p=2551

    javi sta si odlucila :)

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман31. март 2012. 00:23

    Ajme...hvala puno na ovim receptima!!! Ima ih odlicnih i obecavajucih!
    Cim odlucim s kojim cu pocet,javim.

    Srce si...:)

    ОдговориИзбриши
  10. A, da i nemoj da mesas pinjolu i orah, jer ima suprotno dejstvo, vise rastu dlake :)

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala na svemu!! Ajme koliko puno znas o tome...:) Jel ti nesto koristis od svega toga?

    ОдговориИзбриши
  12. Nema na cemu, ne znam puno, sve sto sam napisala vec pise na ovom ruskom forumu. Koristim ljusku oraha i hipermangan, na razlicitim mestima, nisu losi rezultati :)

    ОдговориИзбриши
  13. Ma ja sam se odlucila za ovo sjeme vucike,samo ga moram nabavit..;) Dala sam se sva u potragu da sto prije s tim krenem.
    Nekako mi se to cini najbrze..a ako to ne uspije,prelazim na ljusku oraha. Ako ne ni to,idem dalje...dok se ne rjesim tih odvratnih dlaka..
    Hvala jos jednom puno na svemu i javljaj napredak..
    Puuno pozdrava!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja ovo koristim vec 10 dana,i nema nikakvih promena,i tu prvu verziju,stavila sam 10 semenkica u pola l vode i drzala 7 sati,i mazem noge 2 puta dnevno...jel jos neko sa ovim pokusao?

      Избриши